.ambivalentina – interjú - My k-blog

2017. április 18., kedd

.ambivalentina – interjú


Csapatunkban újabb ötlet vetődött fel, amely által közelebb kerülhettek a magyar K-pop fandomot meghatározó személyekkel, hisz ki ne olvasna szívesen egy interjút kedvenc írójával, oldalvezetőjével, videósával, stb.?
Elsőként egy feltörekvő bloggerrel és videóssal – ambivalentinávalazaz Ninával ismerkedhettek meg, akit többen is követünk a szerkesztőségből!


1. Először is szeretnék gratulálni az 1000 feliratkozóhoz! Milyen érzés volt elérni ezt a bűvös számot?
 Köszönöm! Őszintén, nagyon furcsa belegondolni, hogy 1000 ember van már a csatorna mögött, de szerencsére ez csak motivál, hogy minél jobban fejlődjek és minél aktívabb legyek, hogy megtarthassam őket, na meg újakat is szerezzek.

2. Ha valaki felmegy a csatornádra, igazán sokszínű videókkal találhatja szembe magát, kezdve az anime tartalmú videóktól, a koreai kultúrával, zenével foglalkozó videókig. Nálad mikor, és hogyan jött ez az ázsiai hullám?
 Ez első hullámok úgymond még kiskoromban értek. Én még a reggeli Pokemon és Kaleido Star részeken nőttem fel, bár ekkor még nem tudtam, hogy ezek animék. A K-poppal is így találkoztam először, egy barátom mutatta az f(x)-et, de ekkor még nem tudtam, hogy egy ez konkrét szubkultúrába tartozik, ami ennyire összetett. 2012-ben egy betegség alkalmával találtam rá egy blogon (akkoriban nagy G-portal-os voltam) a BIGBANG-re majd közvetlen utána a B.A.P-re... azután természetesen az animés körökbe is bevontam magam, azóta pedig itt ragadtam.

3. Nem csak a csatornád, de a blogod is igazán népszerű, sokan követnek. Emlékszel még, hogy mikor, és milyen ambíciókkal kezdtél el blogolni?
 A legelső blogomat 8 évesen nyitottam, bár az inkább weblap volt (AC/DC rajongói oldal). Egyszerűen valamiért iszonyatosan érdekelt, hogy hogyan is készül egy oldal, így mindenképp csinálni akartam magamnak egyet, utána az egész beszippantott és szinte az összes lehetőséget kipróbáltam.
 Az ambivalentinába azért vágtam bele, mert úgy éreztem, felnőttem egy komolyabb bloghoz. Többek között itt vállaltam fel először a nevemet és kinézetemet. Eleinte csak egyszerű outfit-es divatblognak indult, de az óta szinte teljesen átalakult.

4. A blogolás után miért pont a videózáshoz fordultál?
 Eredetileg eszembe se jutott, hogy videózni kezdjek. Nem vagyok túl szociális, se extrovertált és mindig is utáltam, ha fotóznak. Új kihívásokat kerestem, mindenkitől azt hallottam, hogy így több embert tudnék megszólítani, illetve volt pár ötletem, amit csak videó formájában lehetett kivitelezni, vagy így látványosabb és kényelmesebb volt.

5. Biztos sokszor kapod meg ezeket a kérdéseket, de milyen séma alapján választod ki a videóid tartalmát?
 Ezt a kérdést egyébként még sose kaptam meg. Szinte mindig aktualitásokra reagálok, de próbálok közben arra is figyelni, hogy a szórakoztató és az értékes tartalom egyensúlyban maradjon, illetve a témák is lehetőleg minél vegyesebben legyenek, mint már meg is lett említve: K-pop, anime, dorama, gasztro és outfit... persze mindig jön valami újabb is.

6. Mivel blogolsz is és videózol is, biztos rengeteg kommentet, like-ot és egyéb visszajelzést kaptál már. Milyen, és mekkora hatással vannak rád ezek a visszajelzések?
 A blog környékén általában csöndesebbek az emberek, így nagyon meglepődtem, amikor YouTube-on és Facebook-on megindultak a komment és lájk hullámok. Leírhatatlan érzés, konkrétan minden egyes kommentnek és lájknak tudok örülni. Hihetetlenül feldobják a napjaimat.
 Nagyképűnek érzem azt mondani, hogy mostanában sok privát üzenetet kapok, de valahogy az elmúlt időszakban tényleg többen kerestek meg hosszabb üzenetekkel, amikben arról beszéltek, hogy mit jelent nekik a csatornám, a videóim. Ezeket rendszeresen megkönnyezem. Egyszerűen hihetetlen.

7. Melyik az a poszt, vagy videó, amire a legbüszkébben gondolsz vissza?
 A bento készítős videómat nagyon-nagyon szeretem (és megtekintések alapján a nézők is), azt érzem az egyik legprofibbnak. Igaz, ez azért is van, mert a gasztro videókat egy nagyon jó barátommal készítjük, aki szuperül főz és vág és ez is egy közös munkánk volt. Posztok közül a "Kik azok a tomboyok" című darab áll közel hozzám, mivel sok utána-olvasás, interjúvolás és gondolkodás műve és már a blog indulásakor egy nagy tervem volt. 

8. Nem lehet egyszerű videókat készíteni, hisz mindenki sejtheti, hogy rengeteg munkával járnak. Hány órát fordítasz a videók elkészítésére és melyik lépést szereted/utálod a legjobban?
 Ez ugye függ attól, hogy milyen videóról is beszélünk, hisz egy reakció videó egy fél-háromnegyed óra alatt megvan, míg mondjuk a BTS outfit videója több napos projekt volt. Általánosságban napi másfél órát vesz el az életemből a YouTube, ekkor vagy videóhoz gyűjtök infókat vagy felveszek épp valamit, de többnyire vágok. Igazából egyelőre mindegyik fázist ugyanúgy szeretem.

9. Erre igazán kíváncsiak vagyunk! Milyen érzés kamera elé állni, kamera előtt beszélni, illetve utólag visszanézni a videóid YouTube-on?
 Nagyon rossz! Azt hiszem, látszik a videókban, hogy egyre jobban kezdem megszokni a kamerát, de az első videókban még kész szenvedés volt. Nem mertem hangosan beszélni vagy gesztikulálni (tudom, most meg épp túlzásba viszem) és bevallom, eleinte egy bármilyen fényképet odaállítottam a kamera mögé, hogy legalább úgy érezhessem, hozzá beszélek.
 Vágás közben teljesen el tudok vonatkoztatni attól, hogy magamat látom és hallom, de a kész videókat nem szeretem visszanézni, azt meg különösen rosszul bírom, amikor a barátaim mellettem néznek bele egy-egy videómba. Ilyenkor mindig csak azt látom, hogy mit csinálhattam volna jobban.

10. Biztosan te is követsz más videósokat,blogereket. Ki az akire a leginkább felnézel?
 Furcsa, de inkább külföldi "példaképeim" vannak, mint LoLiKitty, Alexa Poletti vagy JREKML. Szeretnék egyszer egy olyan kaliberű személyiséggé válni, mint JRE, de addig még hosszú az út.
 Blogok közül egyetlen egy volt rám nagyobb hatással és az Kri San blogja volt, de ő sajnos törölte magát.

11. Milyen ötleteid vannak a közeljövőre nézve, mind a videózást illetően, mind az életben? 
 Szeretnék kollaborációkat csinálni, illetve egy heti tervet összeállítani, hogy a nézők pontosan tudhassák, mikor várhatnak nagyjából milyen témában videót. Nemsokára pedig MondoCon, ahol én is kint leszek és picit gondolkozom egy nagyon pici közönségtalálkozón, de nem hinném, hogy ebből bármi is lesz.

Köszönöm az interjúlehetőséget és nagyon sok további sikert kívánok nektek! ♥ Hwaiting!



Nagyon szépen köszönjük az interjú lehetőségét, és további sok sikert kívánunk a videózás és a blogolás terén is! ^^


Ha úgy érzitek, hogy maradt még megválaszolatlan kérdés, akkor bátran tegyetek fel kérdéseket Nina Facebook oldalán, melyeket egy kérdezz-felelek videóban fog megválaszolni. A kérdéseket itt tehetitek fel! ^^

Nina elérhetőségei:
➜ Facebook
➜ Blog

2 megjegyzés: